miércoles, 27 de enero de 2016

Gràcies



Donar les gràcies per una vida viscuda, per una persona coneguda crec que val la pena.

Vull donar-te les gràcies per ser-hi i per no ser-hi. Amb el primer m'he sentit rescolzada amb el segon he aprés. Gràcies per ballar amb mi i per a mi, per cantar amb els meus amics i cantar-me les teves emocions, per somriure quan ha tocat i per riure de nosaltres mateixos.

Gràcies per descobrir-me la teva part mes sensible i la llei de "suma 34". M'ha sobtat i he aprés el que vull i del que prefereixo continuar aprenent. Gràcies per intentar-ho, contra pronòstic i segurament contra mi mateixa. Gràcies per tenir por amb mi i per atrevir-te a continuar; ningú ho havia fet fins ara. Jo també he aprés. Gràcies per viatjar físicament i amb la imaginació; les Maldives es un gran destí. Gràcies per ser elegant i encomanar-m'ho. Encara tinc moltes coses per aprendre. Gràcies per empaperar, arreglar, instalar, netejar, conduir, recollir, descarregar, fotografiar, endreçar.

Gràcies per no ser-hi els diumenges tarde, per ser-hi els dilluns tarde, per no semblar important a la teva vida, per semblar molt ocupat, per tenir objectius diferents dels meus, per no deixar-me entrar gaire a la teva vida, els teus amics, la teva familia. Segur que ara seria més difícil. Gràcies per haver entrat a la meva, amb els meus amics i amigues, els nostres fills, les nostres converses de dones, les xerrades professionals, les sortides, els aniversaris...ens ha donat per molt.

Gràcies per adaptar-te, per dir-me que sí només quan tu volies...gràcies per trucar-me, per interesar-te, per patir-ho, per distanciar-te, per descobrir-me mes cançons, per no descobrir-me els teus recons secrets. Hauré d'anar a descobrir de nous.

La pèrdua fa mal, es trista. La manca d'algú que t'importa i que ha format part de la teva vida no es fàcil.
Tenir objectius clars fa que no tothom pugui o vulgui caminar al teu costat.
No passa res. Estimar, plorar, abraçar, avançar, dir adeu, retrocedir es viure. 


Així doncs gràcies i adeu.

1 comentario: